AKTUALIZACE TOHOTO BOXU PROBĚHLA DNE 14.3.!

 I KDYŽ BUDU OFFLINE pište koho chcete vyřadit, kdo mi to nenapíše do 20:00
 na icq je automaticky vyhozen on (Honey<3)



http://happy-iwusqa.blog.cz

Pohyb aneb to co nás udržuje ve zdravé kondici..

10. března 2011 v 18:49 | - N |  - N's mind

Sport

Posilováním shodíme kila a zpevníme postavu.
Posílování je věc užitečná, pokud nezvedáte až příliš těžké věci, které vás můží přivést do špitálu s kilou nebo pokud vám nepraskne sval. Posilováním sice nabíráte na váze, ale teoreticky ne tukem, ale svaly. Já osobně jsem drobnější postavy a věřtemi, že při mých 155 cm, mám 50 kilo, ale není to na mě znát, protože posilování vykonávám a možná mám jen těžké kosti a svaly. A pro tyto případy, jsem napsala následující článek, který vám možná pozvedne náladu a jehož čtení bude pro některé z vás zajímavým. Začneme s malou teorií. Posilovat se dá nejrůznějšími způsoby, lidé kteří neradi stojí azvedají činky, jsi mohou jít zaběhat, ti kteří mají rádi vodu si mohou jít zaplavat, ale pořád se tělo posiluje. Každý bazéném se něco jak na venek tak uvnitř mění. Lidé, kteří, ale tímto způsobem nezhodí ani kilo, své tělo mohou zpevnit, obyčejným tancem, např. zumbou (velice dobrá na zpevnění boku a na hubnutí), aerobikem (zcela dobrý na zdokonalení kloubů a hubnutí) a nebo třeba obyčejným společenským tancem, u kterého se také zcela zapotíte. Tak neváhejte a zkuste sportovat i těmito způsoby.

Silná vůle a sportovní obleček z vás nedělají atleta.
Někteří lidé si na sebe obléknou kraťásky, krásné třičko s New Yorkeru a automaticky si myslí, že tímto způsobem zpevní své tělo. Řeknu vám, že i sebevětší vůli, tímto způsobem neposilujete, chce to tréning, vytvání a píli. Někteří lidé, si myslí, že lusknutím prstu budou mít svaly a pěkně vypracované bříško, ale tímto tlacháním a "já budu mít" si své přání o vytoužené ostavě nesplníte. Aby jste dokonale začali zlepšovat svou postavu, potřebujete tréning. Jeden den posilování vám nestačí, zkuste tuto techniku dělat pravidelně, každý druhý den, 2x do týdne, zkrátka si to rozvrhněte. Pak své tělo připravte i po fyzické stránce, zkuste více pít a spát. Spánek tělo nechá odpočinout a pítný režim je dobrý tak či tak.

I já cvičím !
Chtěla bych aby tento článek navazoval také trochu na mě. Ano, cvičím, každé pondělí mám taneční kroužek a ve volném čase se zdokonaluju posilováním, neboť jsem vlastníkem 2 takových strojů. Často si chodím se svou fenkou zaběhat. Sice nemám super postavu, ale snažím se nebýt oplácaná. Řekla bych, že někteří si mě teď budou představovat, jinak, ale ve skutečnosti, ve mě hledejte malou, drobnou dívku, která si sem tam zacvičí. Děkuji za přečtení.
- N
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 miro-smajda-daily miro-smajda-daily | Web | 10. března 2011 v 18:52 | Reagovat

super :)

2 Catie~ Catie~ | Web | 10. března 2011 v 19:26 | Reagovat

zajimavý článek nicol :)

3 Kristye Kristye | Web | 10. března 2011 v 19:27 | Reagovat

jee promiň..já sem si nevšimla.. přidalo se to asi nastejno..opět :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama